Звертаємо вашу увагу, магазин працює в режимі шоу-руму до закінчення пандемії.
Про ваш приїзд прохання повідомляти за три години. Дякуємо за розуміння.
На усі товари Inglesina надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 2-х до 24 місяців в залежності від типу товару. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника, або гарантійний талон «Inglesina.com.ua».
Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?
Гарантійним обслуговуванням займається сервісний центр, авторизований виробником. Адреса і телефон сервісного центру ви можете дізнатися у менеджера.
Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначено:
Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації.
Термін ремонту визначається авторизованим Сервісним Центром.
Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки, згідно «Закону про захист прав споживача».
Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка переконайтеся що:
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.
Де і як можна зробити обмін або повернення?
Обміняти або повернути товар можна за адресою: Київ, вул. Борщагівська, 154, з понеділка по п'ятницю з 10-00 до 19-00, в суботу з 10-00 до 14-00.
Перед тим як їхати, обов'язково зателефонуйте менеджеру і домовтеся про зустріч!
При поверненні товару потрібно мати при собі паспорт. Ми повернемо гроші в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, не пізніше, ніж через 7 днів.
Якщо ви живете не в Києві, можете відправити товар назад за допомогою служби доставки. Якщо у товару збережений товарний вид і упаковка, ми обміняємо його вам або повернемо гроші.
Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду придбаного товару, його упаковки, і наявності документів, що підтверджують факт покупки.
У яких випадках гарантія не надається?
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
Зверніть увагу:
Перелік із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1317 (1317-2003-п) від 20.08.2003, N 1 642 (1642-2004-п) від 13.12.2004, N 1173 (1173-2005-п) від 07.12.2005.
Доповнення N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р N 172.
Згідно статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів». Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню.
До таких товарів відносяться: